Saturday, November 20, 2010

Doa Kami Kepada Kamu



Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang



"Kak, doakan kami dipermudakan & berjaya dengan cemerlang dalam SPM nanti ye"



"Halalkan ilmu & segalanya...Minta maaf atas salah silap saya sepanjang pengenalan kitaa.."


"Doakan kite istiqamah ye kak..."




Begitulah kata-kata & harapan yang sering diberikan adik-adik SAMER setiap kali saya & sahabat-sahabat pulang dari tempat itu..


Dan baru-baru ini...


Saya mendapat beberapa SMS daripada adik-adik meminta agar saya mendoakan mereka.


Saya CUKUP TERHARU dengan mereka.


dan Kami CUKUP TERHARU dengan mereka.



Tiada kata-kata indah yang lebih bermakna,
selain mendoakan agar ALLAH melimpahkan rahmat & kasih sayangNya kepada kamu..
Semoga ALLAH kekalkan & menambahkan iman serta amal kebajikan sebagai bekalan ke Akhirat kepada kamu...
Semoga ALLAH menjauhkan segala kenudharatan & bencana kepada kamu...
Semoga ALLAH permudahkan segala urusan dunia & Akhirat kepada kamu...
Semoga ALLAH tsabat (tetap)kan kamu dalam jalan kebaikan...dan
Semoga ALLAH berikan segala KEBAIKAN kepada kamu...

"Selamat menjalani peperiksaan SPM"

Harapan kami kepada kamu... kamu.... dan kamu..!
agar lebih baik daripada kami.......!


InsyaALLAH TERBAIK!!

C.U.D.I.P.T

InsyaALLAH...



"Doakan mereka"

~mutiara-mutiara bertaburan~




No comments:

Post a Comment